Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ge
george321 - 11-09-2017 17:21:34
Winkels & Webshops

Het valt mij steeds meer op dat bedrijven nog steeds het 0900 nummer gebruiken

0900 nummers kunnen meer kosten als gewone nummers. als het duurder is wordt dat vooraf gemeld als eerste in het gesprek. maar ik hoor ook dat het gewone tarieven zijn of zlefs 0,00 kosten.
0900 worden vaak gebruikt voor call centers omdat ze daar veel meer lijnen in kunnen aansluiten als op gewone nummers.

servicediensten, 0909ov (bijvoorbeeld) kost inderdaad meer geld maar daar betaal je degene ook die je info verstrekt.