Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

kc
kcdb - 21-09-2017 09:17:47
Geldzaken & Recht

Ben pakketje kwijt door post nl

Los van het feit dat de verkoper verantwoordelijk is, typeert het toch weer de houding van post.nl. wordt het niet eens tijd dat we dit bedrijf volledig links laten liggen en niks meer via die club versturen? opvallend is en blijft, wel betalen voor het opsturen, niet verzekerd, ga er vanuit dat post.nl het pakket heeft zoekgemaakt, maar ze doen verder niets voor de 'gewaarde' klant om het ooit nog terug te vinden. het geld is binnen, niet waar? waar zou je dan nog moeite voor doen!

afgelopen week hetzelfde gehad met het ca. 45% goedkopere kiala. eén van de twee door ons opgestuurde, niet verzekerde, pakketten kwam niet bij het ophaalpunt van geadresseerde aan. heel vervelend natuurlijk. geadresseerde en wij hebben kiala hiervoor verantwoordelijk gehouden. kiala heeft kosten nog moeite gespaard het pakket terug te vinden. door het opsturen van foto's van tijdens het transport beschadigde pakketten hebben we a.h.v. de inhoud het beschadigde pakket herkent en is dit, met de excuses van kiala alsnog bij geadresseerde afgeleverd. zó kan het dus ook.

moraal van dit verhaal. verstuur, of laat u nooit meer toesturen, pakketjes met post.nl en kies een goedkopere en vaak betere postdienst. kiala bestaat sinds 18-9 niet meer, maar dezelfde dienst is opgegaan in ups economy service.