Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ge
Genee - 24-09-2017 08:25:04
Huishouden & Energie

Ik heb het gehad met swiss sence

Misschien werden standaard steunpootjes geleverd en was men vergeten deze aan te passen i.v.m. de aangepaste hoogte van uw bed.
daarom deze niet kunnen bevestigen en ‘vergeten’ na te bestellen.
neem aan dat u extra betaald hebt voor de veranderingen aan het bed, dus moet er geleverd worden wat u besteld hebt.
wanneer er geen pootjes bevestigd worden bestaat de kans dat u weer door uw bed zakt.
ga, als dat mogelijk is, in de winkel bij een showmodel kijken hoe dat zit met die pootjes.
zou er zeker op aandringen dat deze pootjes ook gemonteerd gaan worden.