Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

boppe1943
boppe1943 - 24-09-2017 11:22:59
Huishouden & Energie

Ik heb het gehad met swiss sence

Stuur voor alle zekerheid en duidelijkheid een aangetekende brief (met bewijs van ontvangst) van ingebrekestelling naar het bedrijf en meld daarin alles wat er is misgegaan. bewaar het bewijs goed bij de kopie van uw brief. geef het bedrijf de gelegenheid om alles tip top in orde te brengen binnen die genoemde 12 weken. niet alleen een nieuw matras, maar de onderste box van het bed moet door de breuk ook vernieuwd worden (die is immers gebroken). stel in uw brief nadrukkelijk dat, wanneer men niet aan uw voorwaarden voldoet u de koopovereenkomst zult annuleren en u uw reeds betaalde geld terug wilt. u hebt volgens de wet recht op een deugdelijk product. attendeer swiss sense op hun omruilgarantie, ze zullen dus best wel bedden in voorraad hebben die u tijdelijk kunt gebruiken.