Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tdmduc
tdmduc - 25-09-2017 10:19:41
Winkels & Webshops

Iets gekocht op marktplaats, komt kapot aan, wie is verantwoordelijk

heb dit ook meegemaakt maar dan andersom.


ik had een mooi apparaat verkocht aan iemand en erg goed en stevig verpakt.


echter: de postnl in omgeving denhaag hebben met het paket gevoetbald en heftig kapot laten scheuren waardoor een deel van het apparaat beschadigd was.


de koper was heel fideel en repareerde zelf smartphones en laptops dus schrok niet zo erg van het gebeurde, hij had er ook foto's van gemaakt maar ik schrok mij een ongeluk.


postnl trekt doodleuk zijn handen van deze gebeurtenis af en zegt "tja dan had je het moeten verzekeren en aangetekend verzenden."


heel toevallig bleek dat er wel een verniel-trend zat in deze regio en stelde de postnl zelf een onderzoek in en concludeerden dat ze wel heel snel hadden opgegeven. er waren blijkbaar een paar boosdoeners in de kraag gevat die dit stelselmatig deden.


als goedmakertje kreeg ik een gratis plakzegel van 11,95 om nog eens een pakket te sturen.....onverzekerd natuurlijk ;-)


 


ik zeg: blijf ook klagen richting postnl. deze ondernemer moet blijven weten dat niet alles rozengeur en maneschijn is.