Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Re
Reinardd - 25-09-2017 14:01:56
Computers & Telefonie

Valsheid in geschrifte

Ik begrijp het probleem en de enorme frustratie naar postnl (en als het goed is toch ook zeker naar het bedrijf waarbij u de bestelling hebt geplaatst!). het probleem is echter dat u in deze situatie niet de klant bent van postnl en u dus helaas niks te klagen hebt.
u kunt proberen het befdrijf een klacht te laten indienen bij postnl, maar ik weet niet hoe behulpzaam zij zijn. bijkomend probleem is dan dat u totaal geen inzicht zou hebben over het verloop van een eventueel onderzoek. 

u zou ook een klacht kunnen indienen bij postnl. u krijgt dan van een ontzettend begripvolle en meelevende klantenservicemedewerker te spreken die u zal willen geruststellen maar het antwoord zal altijd hetzelfde zijn: u bent niet de klant. ze zeggen dat ze de klacht zullen doorgeven aan de desbetreffende medewerker maar dat is verder een "intern proces" en dit zal niet aan u worden teruggekoppeld. daarnaast zal de bezorger die de handtekening heeft vervalst en de telefoon in zijn eigen zak heeft gestoken er zeker geen gevolgen van ondervinden, laat staan dat hij zijn baan kwijt zou raken..
m.a.w: het interesseerd ze geen zak.

het enige wat ik u kan adviseren is om bij een volgende keer na te gaan met welke bezorgdienst de telefoon zal worden bezorgd en er zeker van te zijn dat hiervoor een pinpas en legitimatie nodig is.