Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ne
neodutchio - 25-09-2017 18:22:00
Winkels & Webshops

Dubbelgeleverde goederen webshop retourneren

Lidl had natuurlijk ook even kunnen wachten met het verzenden van een nieuw matras. ze hadden eerst onderzoek kunnen doen waar uw bestelling gebleven is. heel netjes dat ze dat niet gedaan hebben en u direct een nieuwe gestuurd hebben. in het eerste geval was u hier gaan klagen dat het te lang duurde, en nu klaagt u dat u met een extra matras zit. ik zou zeggen hulde voor lidle dat ze meteen een nieuwe hebben opgestuurd om de overlast voor u zo veel mogelijk te beperken. des te netter van uw kant om ook even mee te werken.