Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
manwijf - 26-09-2017 13:03:33
Winkels & Webshops

Iets gekocht op marktplaats, komt kapot aan, wie is verantwoordelijk

Als ik iets verstuur dat ik op mp heb verkocht, hoeft het dan niet altijd mijn verantwoordelijkheid te zijn, ik voel me in ieder geval wel verantwoordelijk. laatst nog iets dat ik verstuurd had via kiala gebroken aangekomen bij de koper. heb direct bij kiala (nu upc trouwens) aan de bel getrokken. foto's erbij van de schade, kopie betaling, kopie advertentie etc. en kiala heeft alles vergoed. super service dus! het hoeft niet om veel geld te gaan, het is ook een principekwestie.

met postnl gelukkig tot nu toe ook geen problemen. soms gaat het nl wel om dure verzendingen. maar alles begint natuurlijk bij heeeel goed inpakken.