Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

panter22
panter22 - 29-09-2017 19:49:42
Garantie & Verzekeringen

Garantie blokker inz. philipsapparaat

Op de site van philips kun je een selfservice vinden voor als een een probleem hebt met je koffiezetapparaat.
misschien staat daar de oplossing. zo niet, dan kun je het apparaat zelf inboeken voor reparatie.
https://www.philips.nl/content/b2c/nl_nl/support-home/service-en-reparatie.html" target="_blank">https://www.philips.nl/content/b2c/nl_nl/support-home/service-en-reparatie.html
maar je kunt het apparaat ook bij blokker inleveren. waar je het apparaat in moet leveren als een filiaal opgeheven is, kun je bij de klantenservice van blokker vragen.