Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ne
neodutchio - 29-09-2017 22:42:52
Huishouden & Energie

Energiemaatschappij krijgt informatie van netwerkheerder

Na het aflopen van mijn vaste contract werd ik ook gebeld door mijn eigen energieleverancier. nou ja, door een callcenter dan. dat het nog goedkoper kon door opnieuw voor 1, 2 of 3 jaar vast te leggen. er werden met diverse kortingen gestrooit om mij maar over te halen. waar deze callcentermedewerker geen rekening had gehouden was de simpele vraag wat ik nu betaalde per kw/h en wat in de nieuwe situatie. hij zei dat het goedkoper kon, maar hij kon mij niet eens vertellen wat ik betaalde. puur door dat simpele vraagje vallen ze allemaal door de mand. nooit meer terug gebeld, maar nog wel klant. tegen lagere tarieven dan voorgespiegeld werd bij een vast contract overigens.