Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sinypots
sinypots - 05-10-2017 07:00:08
Geldzaken & Recht

Betaling premie zorgverzekering

Een vaste lastenrekening is misschien een oplossing? elke maand hetzelfde en altijd geld op de rekening, dan maakt het niet uit wanneer het geincasseerd wordt. alle vaste lasten optellen : 12 maanden, wel elke maand overboeken naar die rekening. ook bv. huur- en zorgtoeslag kun je daarop binnen laten komen. en.... eigen risico ziektekostenverzekering (385:12) is handig. heb je het niet nodig, heb je iets extra's eind van het jaar.