Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

el
elnbado - 05-10-2017 11:54:44
Elektronica & TV

Mediamarkt komt garantie niet na en geeft niet alle informatie

@ mathijs_b

ik kocht kaas bij de kaasboer en die vertelde mij niet dat de kaas in de supermarkt goedkoper is.


is dit oplichterij? net als bij de mediamarkt?

nee want de prijs had mij niet uitgemaakt, dat zie ik ook niet als oplichterij.
maar als ik kaas bij de kaasboer koop en deze is niet eetbaar, dan ga ik er mee terug. ze proeven een stukje en hij is inderdaad niet goed. als ze mij dan een nieuwe meegeven en ik proef daar van, en die is ook niet  goed en ik ga er wee mee terug.  dan zeggen ze: dat is niet degene je gekocht hebt dus dikke pech. 



nee, natuurlijk niet. je hebt de ipad naar de mediamarkt gebracht en hun gevraagd te repareren.


dat hebben ze (ten dele) gedaan. 
klopt, maar als ze gezegd hadden: wij kunnen dit doen maar dan vervalt de garantie. je kunt hem beter door ons op laten sturen naar een repair center en blijf je garantie houden. 
maar dat hebben ze niet gedaan. misschien is oplichterij te sterk uitgedrukt; maar nalatig is het zeker!



hoe het nu verder loopt (garantie e.d.) staat in de "kleine lettertjes" van de mediamarkt en apple.


ik vind echter wel dat de mediamarkt deze zaak beter had kunnen uitzoeken en afhandelen. dan was dit niet gebeurd.


dat klopt.