Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Bj
BjS - 06-10-2017 14:45:21
Geldzaken & Recht

Betaling premie zorgverzekering

Ja, dat deed anderzorg ook altijd. blijkbaar was uitsluitend automatische incasso mogelijk, aan het begin van het jaar een incasso afgegeven en deze mocht van anderzorg ook niet meer opgezegd worden. "betalingen doen wij altijd middels incasso". dit werd ook de 22e afgehouden en als dit niet lukte kwam er een "herinnering" zonder extra kosten dat je binnen tien dagen moest betalen.

ik zorgde dan bij de bank voor een incassoblokkade zodat anderzorg geen geld kon incasseren van mijn rekening. ik heb wel direct een betaalopdracht welke 12 keer herhaald werd op de 25e ingepland in het internetbankieren. mijn betaling was dus elke maand netjes gedaan vóór de herinnering binnen kwam via de post. deze herinneringen gingen dus automatisch in de prullenbak, ik raak hier niet van in de war...