Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

PJ
PJMPeters - 08-10-2017 09:04:28
Voeding & Gezondheid

Fitland zaandam, smerig of normaal?


geachte heer kruien,


mag ik u allereerst vriendelijk bedanken voor het plaatsen van deze reactie. mijn naam is peter peters en ik ben per 1 september aangetreden als de nieuwe ceo van de fitland groep. uiteraard vind ik het uitermate vervelend te vernemen dat u ontevreden bent over een aantal zaken bij onze fitland vestiging te zaandam.



zeer recent heb ik vestiging zaandam zelf ook bezocht in het kader van mijn introductierondje en daar dezelfde zaken geconstateerd. daarop heb ik meteen actie genomen om deze zaken te adresseren en aan te pakken. zo is bijvoorbeeld de vloer in de spa vorige week ingemeten en op korte termijn wordt een geschikte vloer voor natte ruimtes gelegd. ook het schoonmaken en andere zaken worden nu zo snel mogelijk opgepakt.



u zult begrijpen dat dit soort zaken in de toekomst niet meer mogen voorkomen: hygiëne, veiligheid en klantgerichtheid zijn daarbij basiselementen die gewoon op orde moeten zijn bij een club als fitland. het is mijn taak om daarop toe te zien en actie te nemen daar waar nodig. samen met het fitland team ga ik er hard aan werken dat zowel onze bestaande als nieuwe leden gaan ervaren, dat fitland haar ambities waarmaakt.



mag ik u nogmaals bedanken voor uw reactie en ik hoop u en anderen in de toekomst (opnieuw) te mogen ontvangen in één van onze clubs.



met vriendelijke groet,



peter peters



ceo


fitland groep.