Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ti
tinomoby - 09-10-2017 13:21:05
Elektronica & TV

Ziggo mediabox start langzaam op

Heb hetzelfde probleem met die nieuwe mediabox, ook gebeld met ziggo daar in die colcentra kijken ze alleen maar in een boekje en weten echt niet wat er bij ons speeld, ik had steeds problemen met mijn humax, oh mevrouw we zenden wel een nieuwe toe, en ja hoor die kwam binnen 2 dagen al, dus wij hem aangesloten volgens het boekje wat erbij zat, nou ik ontdekte al gelijk dat die box helemaal niets kan niet opnemen niet stil zetten helemaal niks, ik heb toen gemeld dat ik deze helemaal niet wil ik moet kunnen opnemen, nee mevrouw dat kan deze niet, nou dan zend ik hem retour. nee dat kan niet want deze hoort nu bij het abonnement, nou breekt mijn klomp. ben toen bezig geweest met de smartcart want je hebt er nu twee. de  eerste kon ik weggooien met het apparaat wat ik had, (notabene zelf gekocht bij hun) heb de nieuwe smartcard in mijn oude apparaat gestopt en wat denk je hij doet het heel goed. wel als ziggo aangeeft dat ze bij ons in de buurt werkzaamheden verrichten om ons beter van dienst te kunnen zijn en dit is best vaak, dan krijg ik weer storingen op het beeld van die blokjes en strepen en zo. dus ziggo is volgens mij zeer verkeerd bezig. oh ja ik kreeg wel een rekening van 72,80 ??? ben na gaan vragen ja ze hadden gelijk ons abbonement gekoppeld aan die van vodafoon????????????? dit heb ik wel terug laten draaien.