Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ne
neodutchio - 09-10-2017 14:29:07
Computers & Telefonie

Geschil met tele2 over een (spook)factuur en nu afgesloten wat nu

U zegt alles betaald te hebben, maar klopt dat ook? wat geeft bos aan als reden van de factuur? u kunt precies nagaan over welke factuur en datum het gaat.
betaald u middels een overboeking? dan is de kans heel groot dat er een cijfertje verkeerd ingetikt kan worden. u ziet wel op uw afschrift staan dat er een afboeking gedaan is, maar bij tele2 kennen ze dan de omschrijving niet. de factuur blijft dan open staan.
betaald u per automatische incasso? stond er wel voldoende geld op uw rekening?

u verteld wel wat u allemaal goed gedaan hebt, maar een factuur ergens in december is een beetje vaag. u laat het nu zo ver oplopen dat u al afgesloten bent en de kosten vele malen hoger aan het worden zijn. u had direct actie moeten ondernemen bij bos.