Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

crewmember
crewmember - 09-10-2017 18:03:34
Computers & Telefonie

Die nare spam hoe krijg ik die weg

als er problemen met synchroniseren zijn heb je een groter probleem dan alleen de spam.


je krijgt dan hoogstwaarschijnlijk ook geen mail binnen of kan niks verzenden. als dit het geval is probeer dan dit:


1: check of je wel internet hebt.


2: check op https://outlook.live.com/" target="_blank">https://outlook.live.com/ (webmail) of je e-mail daar wel werkt.


mocht je wel internet hebben en de webmail wel werken, probeer dan je account te verwijderen en opnieuw toe te voegen: https://support.office.com/nl-nl/article/synchronisatieproblemen-in-de-apps-mail-en-agenda-in-windows-10-oplossen-0dd86c69-18f3-4f73-9d3d-375bdc9c3e34" target="_blank">synchronisatieproblemen-in-de-apps-mail-en-agenda-in-windows-10-oplossen


verder kan je de spam gewoon in de spam map laten staan,  berichten ouder dan 14 dagen worden daar automatisch uit verwijderd.