Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ne
neodutchio - 10-10-2017 17:40:13
Winkels & Webshops

Klacht ingediend bij lidl

Op 20 april doet u de aankoop en op 17 juni komt u er pas achter dat u geen codes heeft. als u bij de kassa al twijfelde, waarom dan niet meteen nagekeken of het wel klopte? nu is het een welles/nietes verhaal. gezien het tijdstip wat er tussen zit zou het kunnen zijn dat u probeert nogmaals naar duinrell te gaan. ik zeg niet dat het zo is, maar er is teveel tijd verstreken om nog na te gaan of en wat er bij de kassa is fout gegaan.

er vanuit gaande dat uw klacht hier klopt verwacht u iets van lidl wat niet kan. u vindt het geen goede service, maar begrijpelijk is het wel dat ze na 2 maanden niet meer kunnen achterhalen wat er gebeurd zou kunnen zijn.