Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

aurora1
aurora1 - 10-10-2017 19:44:43
Winkels & Webshops

Klacht ingediend bij lidl

Lang verhaal en erg gedramatiseerd. ook heel precies met genoteerde tijdstippen.
u had direct kunnen controleren of er een code op de bon stond maar u heeft dat nagelaten. de kassamedewerkster valt niets te verwijten. ze kunnen niet alles weten, en bij de kassa is het altijd een drukte van belang met mensen in de rij die vinden dat ze nog meer haast hebben dan degene voor hen.
hier kan geen geld teruggegeven worden, want wij zijn niet van lidl.
u heeft niet gecontroleerd en toen u ging controleren was het al aan de late kant.
bij de kaarten via lidl was gebruik van het tikibad uitgezonderd, had u dat wel gezien?
er zijn overigens vaker aanbiedingen voor duinrell etc. kijk eens op de site van de anwb, kruidvat en hier: http://www.gratismetkorting.nl/component/tags/tag/duinrell/" target="_blank">http://www.gratismetkorting.nl/component/tags/tag/duinrell/ en er is nog wel meer te vinden. dus voortaan beter opletten en anders via internet aanbiedingen zoeken.