Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

aurora1
aurora1 - 11-10-2017 01:53:50
Elektronica & TV

Samsung led tv 3 maanden buiten garantie defect.

Als een scartkabel gebruikt wordt controleer dan eens of die wel goed zit, of dat de pinnetjes nog wel contact maken, of probeer anders eens een andere scartkabel. loop alle kabels eens na, vooral als er ook recorders aangesloten zijn.
de tv een tijdje uitzetten en opnieuw proberen kan ook, of de tv resetten.
kijk eens in de gebruiksaanwijzing bij probleemoplossing of een vergelijkbare rubriek of u daar nog aanwijzingen vindt.
is met de afstandsbediening misschien een verkeerde knopt ingedrukt? is al bij de provider gekeken of er problemen zijn?
de levensduur van een tv hangt mede af van hoe ermee omgegaan wordt, hoe lang het ding aan staat per etmaal, waar de tv staat etc.
als u besluit tot laten repareren, bedenk dan dat een reparatie duurder kan zijn dan een nieuwe tv, en als u besluit niet te laten repareren wegens te hoge kosten, dat u dan onderzoekskosten moet betalen. vraag vooraf dan hoeveel die kosten zijn.
u kunt op merk en type nog op internet nazoeken of bij dit model deze klacht vaker voorkomt.
ik ben het overigens ermee eens dat ziektes melden etc. of bijstandmoeder, alleenstaande bejaarde die slecht loopt zijn etc, meldingen zijn die niet ter zake doen en bij mij werken als eigenlijk niet willen reageren. het lijkt er dan op of men een voorkeursbehandeling wil krijgen, medelijden wil krijgen enz. en daarmee los je een zakelijk probleem niet op.