Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

kc
kcdb - 11-10-2017 20:17:04
Winkels & Webshops

Klacht ingediend bij lidl

makkelijk om de volledige fout bij ts te leggen, omdat zij in de hectiek van het afrekenen, met ik weet niet hoeveel mensen achter haar, niet haar kassabon tot in de merites heeft gecontroleerd. heeft u zo’n kassabon wel eens bestudeerd? er staan allerlei codes op waar je bijna op kunt afstuderen. dat dan de juiste code voor duinrell al dan niet opgemerkt wordt, vindt ik niet zo vreemd.


 


als die code van duinrell niet op de kassabon heeft gestaan dan heeft lidl de primaire fout gemaakt door die code daarop niet te vermelden en niet ts. dat vervolgens lidl er een zooitje van maakt, zoals door ts omschreven, dan kun je dat ts eveneens niet verwijten. het lijkt mij dat ts er meer dan voldoende aan heeft gedaan om lidl op een nette manier en met voldoende geduld de kans te geven de door haar gemaakte fout te herstellen. duidelijk moge zijn dat een grootgrutter als lidl, die toch niet failliet gaat van het verstrekken van vier kaartjes voor duinrell, zich van zijn meest slechte kant heeft laten zien.


 


ik zou lidl een laatste kans geven haar fout te herstellen en hen een brief te schrijven, misschien met de op die hier geplaatst is daarin. komen zij niet over de brug dan zou ik op alle fora en klachtensites deze gebeurtenis gaan vermelden (zet dat ook maar in die brief) zodat duidelijk wordt dat de “goed”koop bij lidl, als er ook maar iets fout gaat daar, een “duur”koop blijkt te zijn.