Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

hutch
hutch - 13-10-2017 11:10:20
Huishouden & Energie

Koffiezetapparaat omruilen bij de blokker

"het antwoord was dat het niet mogelijk was omdat de apparaat gebruikt is en ze hebben geen tevredenheids garantie."

"blokker zegt dus sorry en dat is een fout van ons dat het niet er bij is vermeldt dat apparaat als open niet meer terug kan..."

mooi hè, hoe ts de zaken verdraait (uiteraard) in zijn/haar voordeel.......
nergens lees ik dat blokker toegeeft dat het een fout van hen is.

en ja, dat kan 'zomaar'!! blokker staat in haar volste recht.