Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

hutch
hutch - 15-10-2017 09:47:09
Garantie & Verzekeringen

Coulance bij gekocht artikel dat defect blijkt te zijn

".... omdat deze fa niet aansprakelijk is volgens zeggen als zij ondeugdelijke producten verkopen maar dat de fa. seiko daarvoor aansprakeliji is."

dat is onzin. de verkoper, dus lucardi in purmerend, is wel degelijk verantwoordelijk en aansprakelijk. u, als klant, heeft helemaal niets met de fabrikant te maken. echter, zoals reeds aangegeven, moet u lucardi wel de gelegenheid geven om dat horloge te (laten) repareren. en lucardi is, als verkoper, gewoon wettelijk verplicht om iets aan uw probleem te doen. en dat gebeurt dus nu ook. u krijgt, of een gerepareerd horloge, of een nieuw horloge terug.

u heeft dus nu (nog) geen recht op een nieuw horloge.