Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

r.kemperman
r.kemperman - 17-10-2017 10:19:18
Elektronica & TV

Klusjes man via klusup, heeft meer kapot gemaakt dan gemaakt, wat kan ik doen?

Uit hun algemene voorwaarden:


artikel 8 - garantie


naast de wettelijke garantie heb je via ons altijd 30 dagen garantie op het uitgevoerde werk, dit geldt voor gebreken die je tijdens de eindinspectie redelijkerwijs niet hebt kunnen zien. contacteer ons dan hierover, wij doen ons best om je tevreden te krijgen. dit kan betekenen dat de dienstverlener kosteloos het werk opnieuw komt uitvoeren. indien de dienstverlener de klus niet goed kan uitvoeren, doen we ons best doen om een vervanger te vinden. lukt ons niet om een vervanger te vinden? dan hoef je de rekening niet te betalen of krijg je het betaalde bedrag terug.




artikel 9 - schade


de dienstverlener doet altijd zijn best om je klus goed uit te voeren. hij is veranwoordelijk voor de uitvoering. mocht je door zijn doen of nalaten schade leiden, dan kun je hem direct hierop aanspreken. voor kleine schade zal de dienstverlener in de praktijk het zelf gaan oplossen. bij grote schade zal hij zijn (bedrijfs)aansprakelijksverzekering gaan inschakelen.
kom je er met de dienstverlener toch niet uit? dan kun je uit service een beroep doen op onze afgesloten collectieve aansprakelijkheidsverzekering voor dienstverleners. wij doen ons best om je spoedig een goede oplossing te bieden. voor de afhandeling van de schade zijn we afhankelijk van onze verzekeringsmaatschappij. als onze verzekeraar niet overgaat tot uitkering, zijn we niet verplicht de schade uit eigen middelen te voldoen.
onze collectieve aansprakelijkheidsverzekering dekt enkel schadebedragen boven de € 250, oftewel jouw eigen risico is € 250.


artikel 13 - klachten en geschillen


op deze algemene voorwaarden is nederlands recht van toepassing.
heb je een klacht? laat het ons dan weten. mail je klacht zo duidelijk mogelijk naar hallo@klusup.nl, we doen er alles aan om je klacht op te lossen. klachten handelen we af volgens de geschillenprocedure van thuiswinkel orgnisatie. voor meer informatie hierover lees artikel 17 van de https://www.klusup.nl/terms.aspx?tb=5" target="_blank">algemene voorwaarden thuiswinkel organisatie.
niet tevreden over onze oplossing? je kunt jouw klacht ook nog indienen bij de https://www.thuiswinkel.org/" target="_blank">thuiswinkel organisatie of de https://www.sgc.nl/" target="_blank">geschillencommissie thuiswinkel.




artikel 14 - branchegarantie


wij zijn aangesloten bij de thuiswinkel organisatie. dit betekent dat de thuiswinkel organisatie in ieder geval garant staat voor een betaling tot 10.000 eur als de geschillencommissie besluit dat je een betaling tegoed hebt.
wil je gebruikmaken van deze branchegarantie? vraag dit dan schriftelijk aan bij de thuiswinkel organisatie.