Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ne
neodutchio - 17-10-2017 22:10:54
Computers & Telefonie

Opzegtermijn na prijswijziging online.nl overschreden, online.nl dreigt met incassobureau

u hoop hier iemand tegen te komen die een juridische strijd is aangegaan. waarom doet u het zelf niet? alleen of het zo slim is om dan in de rechtbank te vertellen dat u uw mail niet leest omdat er eigenlijk alleen maar reclames gestuurd worden...
daarna heeft u te laat proberen op te zeggen wat niet gebeurd is. u gaat op eigen houtje een andere aanbieder zoeken, uw goed recht, maar dat wil niet zeggen dat u het oude contract niet hoeft door te betalen. het dreigen met een incassobureau kunt u heel serieus nemen, u hebt zich namelijk niet aan de voorwaarden gehouden. ik zou heel snel betalen voordat de bedragen extreem zullen stijgen.


het opzeggen waar u op doelt is per ingangsdatum van de verhoging. dus niet maanden later.

ook een gratis tip: lees was vaker uw mail. dat werkt hetzelfde als de brievenbus bij de voordeur. ook daar komt reclame binnen, maar ook belangrijke brieven. deze leest u, dus kunt u ook de belangrijke mailings in uw mailbox lezen. niet lezen is geen excuus om ergens onderuit te komen.