Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

panter22
panter22 - 18-10-2017 12:20:16
Computers & Telefonie

Opzegtermijn na prijswijziging online.nl overschreden, online.nl dreigt met incassobureau

Lees even goed de site van consuwijzer:

ik ben het niet eens met de wijziging van mijn contract. wat kan ik doen?

verhoogt uw aanbieder de prijs van het abonnement? of schrapt uw aanbieder televisiezenders? dan mag u het abonnement direct gratis opzeggen. er geldt geen opzegtermijn. uw abonnement eindigt op de dag dat de wijziging ingaat. daar moet uw aanbieder aan meewerken. u kunt hiervoor onze voorbeeldbrief gebruiken.

de wijziging is  2 maanden geleden al ingegaan, want je hebt al 2 keer een hoger bedrag betaald. dus je bent veel te laat met opzeggen .
je moet gewoon je abonnement betalen of afkopen.