Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

dokun
dokun - 18-10-2017 13:33:49
Elektronica & TV

Waarom moet ik extra 25 euro betalen bij ziggo omdat ik net dag te laat wasvor d

Dat moet u niet betalen omdat u "net 1 dag te laat was met betalen".

ziggo rekent pas kosten als u (zeer) lange tijd uw rekening niet heeft betaald. daar gaat zeker 2 maanden overheen, of u moet stelselmatig uw rekeningen te laat betalen.

enige tijd geleden hadden wij (bleek achteraf) 1 maand niet betaald bij ziggo. na ruim 3 maanden vonden wij de fout en hebben wij deze rekening pas betaald. ziggo heeft daar geen kosten voor gerekend.

wij hebben een aparte bankrekening waarvan al onze automatische incasso's worden afgeschreven. een enkele keer vergeten wij tijdig geld over te boeken naar die rekening. daardoor is het een aantal malen voorgekomen dat ziggo niet kon afschrijven. dan krijg je netjes een mail met een mogelijkheid om met ideal te betalen. 14 dagen later krijg je die nogmaals. als je dan na 10 dagen nog niet betaald krijg je een brief en daarin staat als je niet binnen een bepaalde tijd (14 dagen) gaat betalen je een verhoging moet betalen. ik weet het juiste bedrag niet meer maar dat was zeker beneden de €10. maar daar gaat minimaal 6 weken overheen voordat u eventuele kosten moet gaan betalen. ook wordt telkens aangeboden dat indien je de rekening niet kunt betalen je contact op moet nemen om een regeling te treffen...

het is echt ongeloofwaardig dat u €25 moet betalen omdat u slechts 1 dag te laat heeft betaald.