Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ge
Genee - 20-10-2017 13:28:21
Geldzaken & Recht

Lebara sms gemist en tegoed weg. maar ook het geld voor de vernieuwing

U kunt een brief schrijven naar lebara waar u uitlegt wat er gebeurt is.
klantenservice komt met, voor hun, makkelijke oplossingen.
heel wat jaren geleden ook zoiets meegemaakt, had een ah prepaid welke gebruik maakte van kpn als provider.
had mobieltje ook voor nood.
ah ging toen naar een andere provider, sms’jes gemist waarin stond dat ik me bij kpn aan moest melden.
kon ook niet meer opwaarderen en flink wat beltegoed weg.

na lang bellen kreeg ik bij kpn de juiste man te pakken, deze kon de gegevens van mijn vervallen nummer zien en het beltegoed.
kreeg netjes een nieuwe prepaid kaart toegestuurd en het beltegoed van het vervallen nummer werd op het nieuwe nummer gezet.
dus het kan wel mooi opgelost worden.
of dat bij lebara ook zo netjes opgelost zal worden is de vraag maar u kunt het proberen.