Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

gijzzz
gijzzz - 20-10-2017 20:47:42
Computers & Telefonie

Aan mij geadresseerd pakket is door iemand aangenomen, handtekening vervalst

Ik zou maar meteen aangifte gaan doen bij de politie want ik heb hetzelfde ongeveer een half jaar geleden meegemaakt met post.nl 
zij geven iedereen de schuld behalve zichzelf. bij mij gingen ze een onderzoek opstarten en na 2 weken zouden ze mij hierover terugbellen, nou terugbellen helemaal niet dus, vervolgens heb ik zelf nog maar eens gebeld, het onderzoek waar ik overigens van betwijfel dat het uberhaupt heeft plaats gevonden had niets opgeleverd. ( overigens kul want een eerdere medewerkster had zich eerder versproken en had mij zelfs een vreemde naam waarmee was getekend laten weten en ook een ander afleveradres doorgegeven, dus ze wisten wel degelijk waar ze het verkeerd hadden afgegeven). maar nu wisten ze niets, de klantenservice is dus niet te beroerd om keihard tegen hun klanten te liegen.vervolgens gaven ze doodleuk de afzender de schuld, die had waarschijnlijk een verkeerd adres op het pakketje gezet ( trek dit zeer in twijfel want ken de afzender en die maakt gebruik van computergegenereerde adresstickers) ze wilde mij nog wel wel een mailtje sturen wat ik naar de afzender kon doorsturen. resultaat geen pakketje ontvangen geld kwijt. bij mij viel de financiele schade mee maar met een computer zou ik maar aangifte doen want het onderzoek van post.nl geeft alleen maar vertraging.