Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ge
Genee - 21-10-2017 09:27:08
Huishouden & Energie

Foutieve levering gasfornuis en winkel wil niet over de brug komen

Verkeerde levering betekent dat je een ander product krijgt dan waarvoor je betaald hebt.
waarom vraagt de verkoper nu €350 extra te betalen voor het bestelde model?
kennelijk is er voor de bestelde gasfornuis/oven combi een te lage prijs gerekend.
wanneer het een groot verschil is waardoor u zelf wel kon bedenken dat de prijs niet kon kloppen mag de verkoper de prijs aanpassen.
het is natuurlijk niet de bedoeling dat de verkoper u een goedkoper model gaat leveren dan afgesproken.
hij behoort u op de hoogte brengen van de fout en met u te overleggen wat de mogelijkheden zijn.
u vindt het geen acceptabel bod, u wilt dus wel bijbetalen, geen idee wat de werkelijke verkoopprijs is, maar probeer of de verkoper genoegen neemt met een lagere bijbetaling, b.v. €200.
of de verkoper heeft op de orderbon het goedkopere model genoteerd, dan is het uw fout om dat niet te controleren.