Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

To
TobyK - 23-10-2017 10:35:20
Elektronica & TV

Opvolging fonezone's reparatie van mijn xperia

Ik begrijp inderdaad dat hier mijn kant van het verhaal staat. mijns inziens zit er niet meer achter dan ik gepost heb: ik wilde een beeldschermreparatie (waarbij ik er vanuit ga dat overige functies blijven werken zoals ze deden). fonezone bleek incapabel te zijn om dat voor elkaar te krijgen (nadat ik 4 keer terug ben geweest) en ik kreeg een incomplete gesloopte telefoon terug.

het volledige geld heb ik inderdaad teruggekregen, maar na heel veel moeite. de fonezone was dit, zoals geschreven, eigenlijk niet van plan.

natuurlijk mag de fonezone dan ook hun (nieuwe) onderdelen terug, maar dat betekent dat ik mijn telefoon ook in origineel ingeleverde toestand terug wil krijgen. niet volledig uit elkaar en onbruikbaar door missende onderdelen.

dan rest mij alleen het antwoord van aurora1 op te volgen: "koop van dat geld elders een nieuwe telefoon en stop met over deze kwestie door te zeuren."

hoewel ik dat tamelijk oneerlijk vind.