Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tdmduc
tdmduc - 27-10-2017 14:27:07
Computers & Telefonie

Dell: nieuwe laptop? of akkoord gaan met derde reparatie na eerder falen?

vreemd allemaal.


heb ooit een dure dell laptopgehad (inspiron 9100, voorloper van de alien series) en was ook iets mis in het begin. was binnen 5 vakkundig opgelost d.m.v. telefonische ondersteuning.


toetsenbord deed raar en gaf piepjes. na losklikken van het toetsenbord en connector opnieuw insteken gaf de oplossing van het probleem.


na 9 jaar draait het ding nog steeds bij zijn nieuwe (3e baasje)


op mijn werk altijd fijne service gehad van dell monteurs. nemen altijd onderdelen mee en indien nodig direct vervangen repareren ter plaatse.


volgens mij moet je er wel met ze uitkomen aangezien alienware laptops niet de goedkoopste zijn en ook bekend staan als kwalitatief goede machines.