Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

edrick3
edrick3 - 30-10-2017 12:48:30
Garantie & Verzekeringen

Kapotte tv gekocht bij mediamarkt

nu 3 weken later krijg ik een nota binnen van 557 euro voor de reparatiekosten.
die zijn niet goed wijs!
wat kan ik hier tegen doen?
terug naar de winkel. vragen naar de manager!
neem deze brief (https://www.consuwijzer.nl/voorbeeldbrieven/aankoop/voorbeeldbrief-herstel-vervanging-ondeugdelijk-product-binnen-garatieperiode" target="_blank">https://www.consuwijzer.nl/voorbeeldbrieven/aankoop/voorbeeldbrief-herstel-vervanging-ondeugdelijk-product-binnen-garatieperiode) mee (beetje aanpassen) voor als je niet tot overeensteming komt. kopie laten tekenen voor ontvangst.
suc6