Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

be

Unive

Ook ik heb een deze brief van unive ontvangen.daarop een direct een mail gestuurd met de volgende vraag/opmerking.
in de oude situatie had ik een opstal/inboedel verzekering met een extra op glasverzekering ( extra betaalt voor ruitschade)
maar nu in de nieuwe situatie betaal ik dubbele glasverzekering. namelijk:
opstal/inboedelverzekering + glasverzekering+allriskdekking( waar glas bij inzit) 
na een herinneringsmail omdat ik geen reactie had ontvangen, werd ik gisteren gebeld. de situatie zoals hierboven uitgelegd, enerzijds was hij het eens met mij, en twee tellen later was het: o nee mevrouw u betaalt echt niet twee keer voor glas.
mijn inziens had unive eerst mijn polis aan moeten passen.namelijk :
alleen de opstal/inboedelverzekering (mijn premie was dan omlaag gegaan)  en had men daarnaa de all risk dekking kunnen toevoegen ( premie weer omhoog)
de slogan van unive is:    unive daar plukt u de vruchten van.................nou   unive plukt de vruchten van mij.