Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

marita5
marita5 - 04-11-2017 23:09:55
Auto & Vervoer

Factuur vele malen duurder dan afgesproken

Hallo janjonker1993 , 

probeer klachten te voorkomen
tip 1

spreek van tevoren met de garage af wat ze moeten repareren. en vraag wat de reparatie ongeveer gaat kosten. doet u dit niet? dan is het moeilijk om achteraf te klagen over de reparatie en over de kosten.


tip 2

hebt u van tevoren met de garage een prijs afgesproken? dan mag de garage maximaal 10 % van deze prijs afwijken. als tijdens de reparatie blijkt dat de kosten hoger worden, dan moet de garage eerst contact met u opnemen 


let op


wilt u met uw klacht naar de geschillencommissie gaan? dan moet u dit doen binnen drie maanden nadat u de brief naar de garage hebt gestuurd.


is de garage niet aangesloten bij de brancheorganisatie bovag en niet geregistreerd bij de geschillencommissie? in dat geval kunt u alleen nog naar de rechter gaan. hebt u geen rechtsbijstandverzekering? dan kunt u het beste eerst uitzoeken hoeveel het kost om naar de rechter te gaan.

https://www.degeschillencommissie.nl/consumenten/" target="_blank">https://www.degeschillencommissie.nl/consumenten/