Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

He
Heksjehupsakee - 11-11-2017 17:02:05
Computers & Telefonie

Samsung s7 edge laadt niet meer op. garantie?

Dank voor alle reacties. geen idee eigenlijk wat er in de winkel nu precies 'gezien' is. ik zie zelf namelijk niks bijzonders aan de poort. blijkbaar zijn ze er automatisch vanuit gegaan dat de laadmodule stuk is. maar inderdaad, als draadloos laden ook niet werkt, kan dat niet het probleem zijn. de winkel blijkt overigens ook niet goed op de hoogte te zijn van de garantievoorwaarden want samsumg biedt 2 jaar volledige garantie (met een aantal uitzonderingen die volgens mij op mijn toestel niet van toepassing zijn).

ik heb nu mn telefoon maar bij samsung zelf aangemeld voor reparatie. ik wil namelijk niet mijn (resterende) garantie verspelen door het toestel bij een willekeurige winkel te laten repareren.