Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Gr
Grunn1 - 14-11-2017 23:41:31
Computers & Telefonie

Ziggo geeft geen gehoor aan opzegging en blijft factureren

Over het algemeen is het geen probleem om ziggo abonnementen op te zeggen. het beste is om dit zelf te doen in mijn ziggo en je ziet dan gelijk de eerst mogelijke datum om op te zeggen, bevestigen en klaar. behalve.....als je nog en lopend contract hebt voor een bepaalde tijd en daar lijkt dit op en ja dan wordt het betalen.