Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

El
Elfindigo - 15-11-2017 13:48:33
Winkels & Webshops

Ideas comfort.nl

Hallo, ik heb ook net mogen ervaren wat een slechte service dit bedrijf idael&praktijk heeft.zeg maar géén service.

ik heb daarstraks naast natuurlijk mails aan het bedrijf zelf ,een klacht op klantenkompas  gezet (consumentenbond)
ik ben echt wel een geroutineerde internetkoper hoor.maar eh... dit bedrijf is belachelijk.dat verwacht je niet zo.
hier mijn story ....
""""

ik deed een bestelling 9 november. na een paar uur annuleerde ik deze weer.ik deed dit via de mail ( bellen via een 09 nummer kost maar liefst 0,35 cent per minuut !je bent zo 4-5 euro kwijt of meer wat een service ). ik kreeg geen reactie op de annulering.op 13 november nog 3 emails gestuurd met annulering en gezegd dat ik de zending niet ga aan nemen indien deze toch verstuurd wordt ( ik voelde al nattigheid).geen reactie. heden een bericht dat de bestelling verstuurd is. meteen maar weer een email verstuurd met kopieën van de eerdere mails.maar aangezien de zending nu onderweg is en ik best kwaad ben,heb ik toch maar gebeld.duurt alleen al 4 minuten vóór je iemand aan de lijn krijgt. ik heb het verhaal verteld. de medewerkster kon geen emails zien .kon ook geen annulering zien.ze noteerde mijn klacht/verhaal.ik zei ook dat ik het pakket niet aan ga nemen.dat ik niet in gebreke ben. ideal praktijk is wel in gebreke.ik vroeg om een bevestiging hiervan via de een mail.dat kon niet. na dit gesprek heb ik nog een email gestuurd met een klacht . ik heb ook niet betaald.nee ik heb de bestelling meteen dezelfde dag geannuleerd ( product was toch niet wat ik zocht ). het zal mij benieuwen hoe dit verder gaat. ik heb nog nooit zoiets meegemaakt.ik ben een echte internetkoper. altijd goede ervaringen. de klantenservice van ideal%praktijk is ronduit slecht.in gebreke.reageren niet.
 
gewenste oplossing:
ik wil dat het bedrijf contact met mij op neemt , dus reageert en bevestigt zwart op wit (email is oke) dat ik geannuleerd heb.dat ik juist heb gehandeld. dat zij in gebreke zijn.excuses erbij mag ook wel.

klacht in één zin:
bedrijf reageert totaal niet op emails betreffende annulering bestelling,stuurt toch op.""""""


zal  mij benieuwen  ???