Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

hutch
hutch - 23-11-2005 09:27:42
Huishouden & Energie

Niet gekregen wat besteld is. moet maar vertrouwen hebben!

hoi annelies,


het is een heel verhaal, maar de intentie van het verhaal is duidelijk. je hebt een 7-comfortzones matras bestelt en je krijgt een 5-comfortzones.


kort door de bocht:


de verkoper moet gewoon deze matras gewoon leveren, dat staat zwart op wit. jij hebt ook niets met de fabrikant te maken, maar alleen met de verkopende partij. ik zou ook geen contact meer zoeken met de fabrikant. dan heb je de kans dat jullie allemaal langs elkaar heen werken en zou zelfs in jouw nadeel kunnen werken. als de verkoper niet meer wil meewerken, kun je de koop (wat de matras betreft) ongedaan maken. hij heeft niet geleverd wat besteld is (en zwart op wit staat). blijf aandringen in die winkel en het beste is om er in persoon heen te gaan; telefoontjes worden vaak snel afgedaan.


hieronder nog een link naar "sta ik sterk" waar de rechten en plichten van consument en ondernemer op staan.


http://www.staiksterk.nl/">sta ik sterk


 


en een link naar de centrale branchevereniging wonen, waar je na kunt gaan of betreffende ondernemer hier lid van is. daar zou je dan eventueel daar een klacht in kunnen dienen (deze site staat ook onder staiksterk, maar plak deze er toch nog onder).


 


http://www.cbw.org/">c b w


 


succes, gr. hutch