Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

aurora1
aurora1 - 20-11-2017 20:34:48
Garantie & Verzekeringen

Extra kosten verplicht bij een vervangende telefoon tijdens reparatie?

En u heeft natuurlijk geen vorige telefoon meer om de simkaart in te stoppen en te gebruiken? u heeft verantwoordelijkheid voor uw eigen telefoon en als die stuk is buiten de garantie laat u die repareren. dat zou de normale gang van zaken zijn. 
uw provider zeg dat u niet verzekerd bent voor een vervangend toestel. wat is daar niet duidelijk aan?
"ik ben erg benieuwd hoe jullie hier naar kijken". mijn mening is dat u zeurt, een lang verhaal tikt dat in een paar regels verteld kan worden en dat ik niet begrijp dat u met een dergelijke klacht komt, kennelijk geen voorwaarden en regels leest en zelfs voor een dergelijk verongelijkt verhaal een account op een forum opent.