Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ne
neodutchio - 26-11-2017 09:44:49
Computers & Telefonie

Wat is er met computeroutlet aan de hand ! oplichters !

Dus als er over een bedrijf klachten binnen komen zou een betaalsysteem volgens u niet meer mogen incasseren? het zal u wellicht vreemd in de oren klinken, maar over elk bedrijf zijn klachten te vinden. dus dan zou er volgens uw woorden niet meer online gekocht kunnen worden want er kan niet meer betaald worden.

aangifte doen is zinloos, de wettelijke levertermijn is 30 dagen. daarbij moet u goed in uw schoenen staan om oplichting te kunnen bewijzen. oplichting is namelijk bewust iets verkopen aan u en dan met het geld wegrennen. ik ken weinig webwinkels, maar computeroutlet ken ik als klant. sterker, ik ben er ook geweest om wat zaken om te ruilen en kan u verzekeren dat het geen oplichters zijn. ja, het gaat er soms wat rommelig aan toe en structuur ontbreekt, maar er is altijd contact te krijgen. in mijn geval kwam het wel eens voor dat de telefoon niet opgenomen werd, maar op een later tijdstip wel. toen ik in de loods stond viel het mij op dat als je daar met meerdere klanten staat je niet de mogelijkheid hebt om de telefoon op te nemen. ze zijn gewoon te druk en het groeit hun vaak boven het hoofd. 
gewoon bellen, komt allemaal goed. u moet alleen niet vertellen dat u ze voor oplichters uit maakt. een aangifte tegen u met veroordeling gaat wel iets meer kosten dan een computer.