Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

marita5
marita5 - 05-12-2017 17:21:22
Computers & Telefonie

Laptop gekocht bij computeroutlet en niets ontvangen

Hallo branji , 

computeroutlet heeft inderdaad op hun site staan 1- 4 werkdagen  , maar dit zal wel iets uitlopen i.v.m sinterklaas .

hoe kan ik nu mijn geld terugkrijgen?

geduld is een schone zaak .

6. levertijd:
de levertijd van onze producten bedraagt 1-4 werkdagen na ontvangst van de betaling. alles wat
wij aanbieden hebben wij ook op voorraad. mocht u niet thuis zijn, dan zal post.nl het
pakket een dag later opnieuw aanbieden. 


u kunt heel eenvoudig contact met ons krijgen via een van de volgende manieren:


telefoon :0343-491149
http://www.computeroutlet.nl/bel-mij-terug" target="_blank">bel me terug formulier
email natuurlijk info@computeroutlet.nl
via onze social media zoals http://www.facebook.com/computeroutlet.zeist" target="_blank">facebook messenger
of kom naar onze winkel in zeist 


ik, arnold von weiler, eigenaar van computeroutlet.nl heb ook wel eens een klacht ergens over. en als die klacht dan niet goed wordt afgehandeld, vind ik dat niet oke. dat vertel ik ook altijd aan de mensen die bij ons werken en komen werken. wij lossen al onze klachten op. dat weet ik 100 % zeker maar het kan wel eens zo zijn dat er iets toch blijft liggen. vindt u echt dat het niet klopt of dat het fout gaat, dan kunt u mij altijd bellen, tijdens kantooruren op : 06-22882709


in dat geval, stuur dan direct een mail naar klachten@computeroutlet.nl . ik zelf behandel dan direct uw klacht en dan komen wij er zeker wel uit. 

u kunt ook een klacht plaatsen op trustpilot , klik op de rode regels.

https://nl.trustpilot.com/review/www.computeroutlet.nl?utm_medium=trustboxes&utm_source=mini" target="_blank">https://nl.trustpilot.com/review/www.computeroutlet.nl?utm_medium=trustboxes&utm_source=mini  

u heeft inmiddels een klacht geplaatst op klacht.nl 

https://www.klacht.nl/computeroutlet-nl/klacht/laptop-gekocht-betaald-en-niet-ontvangen/" target="_blank">https://www.klacht.nl/computeroutlet-nl/klacht/laptop-gekocht-betaald-en-niet-ontvangen/


in hun voorwaarden verwijst computeroutlet bij klachten , dat ze aangesloten zijn bij stichting webshop keurmerk , dit is niet juist zijn op 21- 12 - 2015 geroyeerd, klik op de rode regel en scroll naar beneden , lees onder geschorste en geroyeerde webshops  


http://www.keurmerk.info/leden-en-partners/waarschuwingen" target="_blank">http://www.keurmerk.info/leden-en-partners/waarschuwingen