Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Mi
Michael77 - 06-12-2017 19:59:21
Huishouden & Energie

Consumentenvoordeel

Dit zogenaamde bedrijf heb ik ook aan de telefoon gehad. voelde meteen nattigheid. 
heb eens flink doorgevraagd en uitgehoord. vreemde is dat hun precies weten wat mijn voorschot is,
wat ik verbruik, zelfs aan water. en dat zij opdracht krijgen van stedin. ten eerste lijkt mij dat voorschoten en meterstanden
een soort van geheimhouding hoort te wezen i.v.m. klant energieleverancier vertrouwen, iets waar je vanuit gaat dat jou leverancier 
niet zomaar aan derde verstrekt en alleen voor hun admin gebruiken. zij hebben nog het lef om je iban via de telefoon te vragen. ook al zijn het je laatste vier cijfers nooit geven.. zogenaamd voor bkr regestratie toetsing, kun je ten alle tijden zelf doen via internet. plus dat jij vast zelf wel weet of je alles optiid betaald. daarnaast wisten hun niet eens als je een mobiel met abonnement hebt dat je al geregistreerd staat. het leukste was nog dat ze vroegen naar luna, die niet eens bestaat ik gebruik een email met een deel dat zo heet.
ze zijn erg goed in van alles verzinnen om aan een beetje info te komen. gelukkig ben ik erg goed in vragen met vragen te antwoorden en een hoop te zeggen zonder iets te vertellen, plus dat je zo vaak dingen leest en ziet tegenwoordig dat je al een dikke muur optrekt als je telefoon gaat en je kent het nummer niet. wil dus iedereen waarschuwen... niet intrappen.
stefan