Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ne
neodutchio - 08-12-2017 15:30:48
Auto & Vervoer

Dpd levert niet & schoffeert klanten

Om de eerste fabel uit de wereld te halen, u bent geen klant van dpd. u bent slechts ontvanger. uw pakket is verloren gegaan, maar volgens de nederlandse wet is de opdrachtgever, dus de webwinkel, verantwoordelijk totdat u het pakket in handen heeft. ook de winkelier is de enige die gecompenseerd kan worden. u zult dus bij de afzender moeten zijn, niet bij dpd. echter bent u in dit geval afhankelijk van de bereidwilligheid van de verkopende partij aangezien deze ver buiten nederland zit.

u bent nu boos op dpd, maar formeel gezien hebben zij niets met u te maken. u moet heel snel een dispuut openen bij de afzender.