Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

kc
kcdb - 10-12-2017 21:35:36
Computers & Telefonie

Abonnement verhoging xs4all

Beste ruudveha. het is niet ongebruikelijk dat providers ongevraagd snelheden van internetverbindingen verhogen en daar direct of soms enkele maanden later een ongevraagde prijsverhoging aan koppelen. xs4all, hoe goed ze ook zijn, maakt daar als dochter van kpn.nl, geen uitzondering op. zoals gezegd kunt u bij zo'n prijsverhoging direct opzeggen, maar de meeste abonnees doen dat niet en de financiƫle winst wordt daarmee makkelijk binnengehaald.

omdat u als trouwe klant tevreden bent over de overige diensten van xs4all wilt u helemaal niet bij hen opstappen, wat op zich ook weer begrijpelijk is. toch blijkt, na een aantal verhogingen van internetsnelheden, er plotseling dan weer pakketten te zijn die een lagere snelheid aanbieden bij dezelfde provider, uiteraard tegen een lager tarief. natuurlijk loopt de provider daar bij bestaande klanten niet te koop mee, ze halen liever de winst makkelijk binnen. toch zou ik eens op zoek gaan of zo'n lager geprijst pakket al bij xs4all aangeboden wordt en doet u een verzoek om naar zo'n pakket ge-downgrade te worden.