Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Fo
Foso - 10-12-2017 22:13:50
Voeding & Gezondheid

Incasso na betaling

Ook ik zit in hetzelfde schuitje.
eƩnmalig een pakketje besteld (maart 2017), welke je 2 weken gratis kon proberen. helaas was ik te laat om het binnen 2 weken terug te sturen, dus betaling aan garcinia gedaan. mail gestuurd dat ik geen belangstelling meer heb voor het product en niets meer wens te ontvangen. hierop kreeg ik een standaard mail retour, bedankt voor de aanvraag we sturen het u z.s.m. toe. i.d.d. het product ontvangen, welke ik meteen weer retour gestuurd heb.
toen kreeg ik toch weer een factuur. poging gedaan om garcinia telefonisch te spreken, maar de wachttijd bedroeg 30 minuten, ook nog na 3 kwartier gewacht te hebben, dus reply gestuurd dat ik niets besteld heb en de factuur gecrediteerd moet worden.
ook een tijdje niets meer gehoord en toen kreeg ik een betalingsherinnering en vervolgens nogmaals 1 na een tijdje met dreiging van incassobureau.
vervolgens begin november kreeg ik een mail van het incassobureau. hierop geantwoord met alle mails, betaalbewijs, bewijs retourzending, maar ook dit hielp niet, want een tweede mail een week later van het incassobureau kreeg ik binnen. hierop telefonisch contact gezocht met het incassobureau. de bewijsstukken waren niet ontvangen en moest ik sturen naar een ander mailadres. ik hoefde mij geen zorgen te maken, want ze zouden het voor mij in orde maken. nu kreeg ik afgelopen dinsdag mail inzake gerechtelijke procedure. er is dus niets aan gedaan!!! wat nu?