Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

AWYeah28
AWYeah28 - 13-12-2017 22:55:33
Computers & Telefonie

Is garantie overdraagbaar?

[quote]deze laatste hebben het artikel gestuurd naar de 1e koper, daar is het nooit aangekomen, en weigeren nu hetzelfde artikel opnieuw naar mij te sturen...[/quote]

begrijp ik het goed dat u het artikel onder garantie naar de leverancier hebt opgestuurd, deze het gerepareerde/vervangen artikel hebben gestuurd naar de eerste koper, maar dat het artikel daar nooit is aangekomen? kunt u zeker weten dat het artikel niet bij de eerste koper is aangekomen? is er een track & tracecode van de verzending? kent u de eerste verkoper persoonlijk?

in principe is bol.com uw aanspreekpunt en in mijn ervaring doen zij niet zo moeilijk als er een tegoedbon gegeven moet worden omdat een externe verkoper zich niet aan de regels houdt. wel is het dus de vraag of de eerste verkoper niet simpelweg zijn verkochte artikel terug heeft gekregen en denkt daar een slaatje uit te kunnen slaan.