Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

fr
freaky1969 - 15-12-2017 22:25:45
Geldzaken & Recht

Discounterzone heeft iemand hier ervaring mee

Wj zijn vandaag ook gebeld door discounterzone met dit telefoonnummer: 085-7325922. een bedrijf dat vertelde dat je goedkoper kan kopen en de eerste 2 maanden zonder te betalen (zit dan uiteraard addertje onder het gras).
we werden onder druk gezet doordat ik een paar maanden geleden (toen voor de eerste keer gebeld en hoe ze aan mijn vaste telefoonnummer komen mag joost weten) bij 1 van de antwoorden op ja antwoorde, wat is opgenomen,  :oops: en wat de irritante dame aan de andere kant liet horen. dat we nu maar even € 95,00 betaalden. nee was mijn antwoord en mijn bankrekening nummer hebben jullie niet (en krijgen jullie ook niet) en wel dreigen met incasso. hoe kunnen ze dit doen zonder je naw gegevens en je bank/giro rekening nummer, maar dus wel email en telefoonnummer?
ons krijgen ze niet gek en als we, zeker per email, een bericht krijgen om te betalen, kom maar langs!!! rechtsbijstand komt ons helpen, of kassa, kunnen jullie nog eens onder de loep nemen?