Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

aurora1
aurora1 - 18-12-2017 19:40:28
Computers & Telefonie

Nieuwe asus aio pc slechte garantie

U doet net of 60 jaar zijn oud is, maar u bent beide jonkies. en ook al zou u vele jaren ouder zijn, dat heeft niets te maken met of u met een pc om kunt gaan en er ietwat verstand van heeft. u  bent wel erg achterdochtig.
bent u wel naar de verkoper terug gegaan met de problemen?
waar, bij welke zaak heeft u deze pc gekocht?
een italiaans toetsenbord? waaraan zag u dat? hoe bedoelt u "slechte garantie"?
een virus door de reparateur? dat lijkt me toch niet. dat zult u wel zelf veroorzaakt hebben. heeft u wel een anti-virusprogramma op de pc geïnstalleerd?
hoe bedoelt u : "met moeite kunnen kopen". als u de pc nauwelijks kon betalen, had u toch veel beter een veel voordeliger pc kunnen kopen? daarin is ruime keuze. maar het is informatie die niet ter zake doet bij een vraag over repareren.
of u lopend naar asus kunt doet niet ter zake. u moet bij de verkoper zijn wegens garantie en de verkoper moet in de gelegenheid gesteld worden om te repareren.
kassa zal dit niet voor u oplossen, de belbus ook niet en wij hier op het forum net zo min.
u moet ermee terug naar de verkoper gaan, die moet het oplossen, en voor reparaties moet u geduld hebben.