Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

AWYeah28
AWYeah28 - 21-12-2017 11:06:36
Garantie & Verzekeringen

Garantie garmin sporthorloge

afgelopen week toen ik s'ochtends wakker werd, was spontaan mijn scherm dwars door het midden gebroken (moet in mijn slaap gebeurt zijn).

beste annelotte,

het komt op mij over alsof u tijdens uw slaap, wellicht met draaien in bed, uw horloge hebt geraakt waardoor het scherm is gebroken. een scherm breekt niet zomaar, in elk geval niet terwijl het stil ligt en er geen druk op staat en ook niet na bijna een jaar probleemloos gebruik.
u zult, zoals eerder werd aangegeven, zelf aan moeten tonen dat u het horloge correct hebt gebruikt, omdat de eerste zes maanden voorbij zijn. op de website van https://www.consuwijzer.nl/elektronica/ontevreden-over-aankoop/rechten-bij-product-dat-niet-goed-ondeugdelijk-is" target="_blank">consuwijzer kunt u meer lezen over de te nemen stappen, ook vindt u hier voorbeeldbrieven. uw kansen zijn zeer gering, want een breuk na zes maanden komt vrijwel altijd voor rekening van de klant. als u een manier bedenkt om correct gebruik aan te tonen ben ik daar bijzonder nieuwsgierig naar.

het aanbod van garmin klinkt keurig. hoe komt u er bij dat het een refurbished exemplaar betreft, aangezien dit niet wordt vermeld?

succes!